snow

donderdag 30 oktober 2014

Zuiltje

We gaan even een zuiltje wegwerken.

Photo © Han Vogel

18 opmerkingen:

Lies zei

Even denken...
Lie(f)s.

willy zei

je maakt me benieuwd Han..

groeten

Marjolijn. zei

Spannend.... :-)
Fijne avond Han.

klaproos zei

op vakantie naar, of gewoon lekker naar de griek :-)

Sjoerd zei

De Griek gaat er ook hier wel in...

Boerin zonder Naam zei

In Athene? (of een ander gedeelte van Griekenland)

Boerin zonder Naam zei

In Athene? (of een ander gedeelte van Griekenland)

pieterbie zei

waarom zou je dat doen? Het staat daar mooi.

Lutje zei

ik zit al met mijn muis over die foto te bewegen, maar je zuiltje blijft staan, wat zou han nu bedoelen, het is iets grieks maar....

Marlou zei

Ha die Han,

eh....
Jullie gaan naar Griekenland??
Eén van de Cycladen-eilanden of Athene??

Ben benieuwd!
Veel plezier...

Marlou

.

gerdaYD zei

Ooo, daarom werd het ineens zo stil van jouw kant... jullie zijn op vakantie als ik het goed begrijp? Althans dat hoop ik uit de grond van mijn hart. En als het inderdaad zo is: heel veel plezier gewenst!

Renesmurf zei

Mooi he, dat die zuilen altijd nog staan, her en der.
Net zo bijzonder als de hunnebedden.

merel zei

ben je nu misschien ergens in Griekenland

Marlou zei

Calimero Han!

Anoniem zei

met vakantie naar Athene?

Unknown zei

Zeg Han, ben jij de hele Acropolis aan het opruimen?

gerdaYD zei

Hé broerkelief, hoe lang blijf jij nog weg? Ben je de hele Acropolis niet aan het opruimen zoals Pim zei maar misschien wel aan het afbreken dan? *wink, big smile*
Ben eigenlijk wel een beetje ongerust nu ik helemaal niets van je hoor... maar hoop toch dat jullie je daar prima amuseren!

Marjolijn. zei

Jullie hebben vast een heerlijke vakantie..!!
Geniet er volop van.